Saturday, April 21, 2012

K-POP ? ? ? ?

kenapa kene letak tanda soal banyak-banyak ? sebab saya tak kemaruk sangat dengan k-pop .

Firstly, kenapa kita kene hafal lagu dia, sedangkan al-Quran pun belum tentu kita hafaz?
Secondly, kenapa kita kene ingat artis Korea, sedangkan Sirah pun kita belum hafal?
Thirdly, kenapa kita kene pandai bahasa Korea , kalau  kita still fail bahasa Arab?

saya hanya menulis dari pendapat kakak saya , tapi saya memang sokong . Although saya layan juga Korea ni tapi tak lah sampai nak tau semua lagu k-pop , nak tau semua artis Korea , ohhhh please !!!!

saya bukan nya nak mempertikai kan k-pop , tapi biarlah berpada-pada . Ustaz Azhar ada cakap yang kita boleh dengar lagu tapi janganlah sampai terikut-ikut, and jangan sampai kita jadi alpa, lalai dan lupa pada larangan Allah.

p/s: saya tak tau nak tulis pasal apa . ni je yang terlintas .

No comments:

Post a Comment